onsdag 1 oktober 2014

Från Inger Lise: ny bok snart ute, förhandsbeställ gärna "The New Story"! En bok om storytelling och fred.



The New Story

Kära Berättare!

Hjärtligt välkommen att förhandsbeställa min nya bok om storytelling och fred, som nu är färdig efter två års ihärdigt arbete, denna gången på engelska. Här finns mer än 30 berättelser från hela världen, lika många övningar, exempel och funderingar omkring hur vi kan leva tillsammans idag och skapa en hållbar framtid med varandra. ALBA Fredsprojekt, Irakmötena och 6 bidrag från gäst storytellers pryder bland mycket annat sidorna i THE NEW STORY!

Du har nu möjlighet att förhandsbeställa boken med dedikering innan den formella utgivningen januari 2015. Eftersom jag bekostar det hela själv stödjer du i och med din beställning även mitt fortsatta arbete (och mat på bordet). Boken kommer senare att vara tillgänglig globalt i bokhandlar genom förlaget Matador och även på nätet (jag kan informera om att Amazon tar 65% av bokpriset, de är de stora bovarna i dramat!). Jag kommer också att resa runt med böckerna och tala om arbetet, och vill du att jag kommer till din ort, så hör av dig!
Inger Lise Oelrich

Läs mera om boken på www.thenewstory.nu. Här kan du även enkelt beställa boken. Du får den hem i postlådan i mitten av november!

Varma hälsningar,
Inger Lise Oelrich

Ps: Man förhandsbeställer genom att gå in på hemsidan på Buy the book och köpa genom Paypal. Välj rätt porto pris i klickmenyn med pris först.Har du inte Paypal, så registrerar du dig hos dom, det är enkelt med ett lösenord och köpet kostar inte dig någonting. Sedan kan du köpa boken. Ds


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar